Kursiniam arba bakalauriniam darbui reiktų surinkti duomenis nuo vienos ar kelių vaizdo kamerų, pakabintų virš futbolo stalo. Naudojantis OpenCV paketu reiktų atlikti vaizdų analizę ir pasakyti šį bei tą apie vykstantį žaidimą. Vėliau, bakalauriniam ar magistriniam darbui būtų galima sukurti algoritmus, gebančius žaisti prieš žmogų. Mechaninę įrangą sumontuotumėme su universiteto partneriais.
Reiktų pasirinkti ir apmokyti neuroninį tinklą - TensorFlow, Caffe, Torch, Darknet, savo sukurtą, ar dar kitokį. Atlikti eksperimentus su įvairių tinklo parametrų parinkimu, mažos duomenų imties problema, jau išmokyto tinklo permokymu, atliki tinklo dydžio ir mokymosi greičio tyrimus ir t.t. (užduotis sukonkretinama indvidualiai).
Algoritmai ir duomenų struktūros (pratybos)
Programų sistemų inžinerija II (pratybos)
Duomenų bazių valdymo sistemos (pratybos)
Programų sistemų inžinerija I (pratybos)
Programų sistemų testavimas
Algoritmai ir duomenų struktūros (pratybos)
Programų sistemų inžinerija II (pratybos)
Kompiuterinė technika
Programų sistemų inžinerija (pratybos)
Programų sistemų testavimas
Algoritmai ir duomenų struktūros (pratybos)
Kompiuterinė technika
Paskaitų laikas perkeliamas nuo 9:00 ryto!
Programų sistemų testavimas
Algoritmai ir duomenų struktūros (pratybos)
Kompiuterinė technika
Procedūrinis programavimas (pratybos)
Programų sistemų testavimas
Algoritmai ir duomenų struktūros (pratybos)
Duomenų bazių valdymo sistemos (pratybos)
Programų sistemų testavimas
Procedūrinis programavimas (pratybos)
Praktinė informatika (pratybos)
Informatika (pratybos)
Duomenų bazių valdymo sistemos (pratybos)
Programų sistemų testavimas
Informatika (pratybos)
Programų sistemų testavimas